1 dec 2013

Sweater weather TAG


ik ga vandaag de sweater weather tag doen. het is en tag echt voor dit moment. nu draag je dikke
sweaters want het is kouder aan het worden.
dus dit zijn paar vragen 


1. Favoriete geurkaars?





mijn favoriete geurkaars op dit moment is de Prosecco Candle van urban outfiters (9 euro)

Hij ruikt wel goed maar ik ben vooral fan van het doosje waar de geurkaars in zit. 

het is en super leuk printje en het wit een het blauwe maakt het wat kerstig!


2. Koffie, thee of warme chocolademelk?


dit vond ik echt super moeilijk om te kiezen! ik hou super veel van en lekkere warme tas thee (met veel suiker.) maar thee drink ik redelijk vaak. dus dat is niet zo speciaal echt voor nu dus daarom koos ik mijn favoriet van nu en dat is de speculoos latte van starbucks. het is allen te koop tijdens de winter. en ik vind het super lekker als het van mij af hing mochten ze het in het assortiment van de  koffie zetten. en nu vraag je af chocomelk is toch veel lekkerde? ''jamaar ik ben het eigelijk al beu gedronken. 


3. Leukste herfst herinnering?


 1 van mijn leukste herineringen aan de winter is de keren dat ik ging skiën ik vind het super leuk om te doen tussen bomen en mooie herfst taferelen skiën. het is gewoon iets zalig! het geeft je en kik en je zit in en lekker warm ski pak maar tog heb je en koude neus! en je word er goed bruin van!    



4. Winged eyeliner of donkere lippen?


ik zij al dat ik de vraag van de koffie moeilijk vond. maar deze vraag vond ik nog moeilijker! Winged eyeliner of donkere lippen. want ik draag het het liefste samen! zonder eyeliner kom ik bijna niet buiten! maar rode lippenstift maakt je gezicht gewoon af. het geeft je gezicht en extra boost. en ik voel me er ook en stuk zelfverzekerder door!  




5. Favoriete herfst parfum?




mijn favoriete herfst  parfum is Une Touche de Naf Naf NafNaf. het is en redelijk onbekende parfum want hij werd uitgebracht in 1991. het bevat: hartnoten zijn Iris, Jasmijn, Roos, Lelietje-van-dalen en Orchidee; Basisnoten zijn Muskus, Tonkaboon en Vanille. 
de kleur is ook geel-oranje-bruin en dat zijn heft kleuren. dus darom denk ik dat dit de perfecten is voor de herfst.

ik vond ook nog de reclamen van de parfum: 








6. Favoriete sweater?


mijn favoriete sweater is deze hij is super warm! en ook super mooi. hij heeft en grote aztec  print over heel de trui. 
ik vond deze trui in en tweede hands winkel (T2) voor maar 2 euro. ik ben echt super blij met deze trui!
1. omdat hij mooi is!
2. omdat hij lekker warm is!
3. omdat hij super goed en gezellig zit! 
4. omdat hij bijna niks koste!



7. Must-have herfst nagellak?



ik denk dat het witte nagelak word. het is en basis kleur die dan ook weer niet tot de ''normale'' nagelak kleuren hoort.
deze kleur zie je veel op straat, modeshows en ook veel bekende sterren dragen het denk maar aan de Kardashians, Katy Perry, Rihanna en blijf zo maar door gaan.



8. Skinny jeans of leggings?



ik ga voor leggings. 
waarom? Ik leef op leggings. het zit goed en comfortabel. en net zoals je bij mijn sweater al hoorde comfortabel vind ik heel belangrijk! 
ik vind het ook super mooi om te combineren met en lekkere warme sweater! 
maar soms kan ik ook helemaal niet tegen leggings het kling misschien nogal cru maar als je leggings wilt dragen. 1.je mag er niet te dik voor zijn want je ziet elk vetje! 2.koop er geen te goedkopen want die geen heel makelijk kapot. maar daar vertel ik wel en keer meer over.

9. Favoriete herfst schoenen?


mijn favoriete herfst schoenen zijn de enkellaarsjes van hm
het zijn nep cutoutboots.je kunt ze bijna dragen met eender wat. ze hebben en hak van 8cm. maar lopen super comfortabel. dus als je niet gewoon bent om met hakken te lopen. kun je het hier mee leren!



10. Welk liedje geeft je echt een herfst gevoel?


ik heb er niet maar 1 maar 6 favoriete herft songs.


1.
Avicii - Hey Brother


2.
Ellie Goulding - Burn


3.
OneRepublic - Counting Stars



4.
Capital Cities - Safe And Sound



5.
Lorde - Royals


6.
Imagine Dragons - Radioactive








Geen opmerkingen: